torsdag 10 februari 2011

2 års jubileum för skrivandet på denna web sida

Hej alla läsare .
Ja nu idag har vi hållit på att skriva ned vad som sker på kåren i 2 år på denna website . Jag startade 10/2 2009.
Det är intressant om man går tillbaka och läser genom denna dagbok.
Man upptäcker saker som man har glömt och ser på bilder och minns.

Idag, denna jubileumsdag hade vi Torsdax. Det är härligt att se barnen komma , vi har nu snart hållit på i 12 år. När man tänker på alla barn som har varit med oss , sjungit om Jesus fått undervisning om Gud och ätit macker osv... så blir man bara glad. Tänk att få dela med sig av detta bästa man har och fått ge detta till barnen.
Jag vet att alla som har varit med på Torsdax bär på en skatt som ingen kan ta ifrån dom. Jag tänker på barnen och ber för dem alla.
Ibland får man vittnesbördet från olika personer som har träffat någon av dessa som har blivit vuxen och som säger "Hälsa , jag har varit med på Torsdax när jag var liten" Då värmer det på ett speciellt sätt.

Se på bilderna från dagens Torsdax.

/ Åke



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar